Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

PROJEKT

PROJEKT

ZADANIA REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU:

Zabawy z dynią

Cel:

Dziecko:

- doskonali umiejętność toczenia,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali umiejętność współpracy,

- doskonali umiejętność koncentracji i skupienia uwagi,

- doskonali precyzję ruchu,

- doskonali  umiejętność świadomego napięcia i rozluźnienia

mięśni.

- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy przy wykorzystaniu piankowych kwadratów.

Cel:

Dziecko:

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali umiejętność określania kierunków oraz orientację,

w schemacie własnego ciała,

 - doskonali sprawność całego ciała,

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

-doskonali umiejętność skupienia.

 

Zabawy przy wykorzystaniu butelek plastikowych

Cel:

Dziecko:

- wykonuje ćwiczenia z przyborem zgodnie z instrukcją,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- reaguje na sygnał słowny oraz muzyczny,

- doskonali zwinność i zręczność,

- orientuje się w schemacie własnego ciała oraz w przestrzeni,

- zna pojęcia: na, pod, za, przed, w przód, w tył, w prawo,

w lewo,

- doskonali umiejętność prawidłowej postawy ciała,

- współdziała z grupą.

 

Zabawy przy wykorzystaniu Hula- hop

Cel:

Dziecko:

- doskonali umiejętność rzutu do celu,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- współdziała w zespole,

- współtworzy miłą atmosferę podczas ćwiczeń,

- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem,

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy przy wykorzystaniu włóczki

Cel:

Dziecko:

- wyrabia umiejętności łączenia ruchu z muzyką,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali zręczność, skoczność, szybkość, zwinność,

- kształtuje pomysłowość oraz inwencję twórczą,

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy ruchowe przy wykorzystaniu kartek papieru A4

Cel:

Dziecko:

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali zręczność, skoczność, szybkość, zwinność,

- kształtuje pomysłowość oraz inwencję twórczą,

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

- współdziała w parze, zespole,

- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem,

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy z wykorzystaniem ławeczek i woreczków

Cel

Dziecko:

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

- współdziała zgodnie w parze, grupie,

- wykonuje ćwiczenia z przyborami zgodnie z instrukcją,

- doskonali równowagę, zręczność, zwinność, koordynację

wzrokowo-ruchową,

- wzmacnia mięśnie swojego ciała

Data dodania: 2024-01-16 20:35:51
Data edycji: 2024-01-17 22:34:44
Ilość wyświetleń: 164
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej