Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

PROJEKT

PROJEKT

ZADANIA REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU:

Zabawy z dynią

Cel:

Dziecko:

- doskonali umiejętność toczenia,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali umiejętność współpracy,

- doskonali umiejętność koncentracji i skupienia uwagi,

- doskonali precyzję ruchu,

- doskonali  umiejętność świadomego napięcia i rozluźnienia

mięśni.

- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy przy wykorzystaniu piankowych kwadratów.

Cel:

Dziecko:

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali umiejętność określania kierunków oraz orientację,

w schemacie własnego ciała,

 - doskonali sprawność całego ciała,

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

-doskonali umiejętność skupienia.

 

Zabawy przy wykorzystaniu butelek plastikowych

Cel:

Dziecko:

- wykonuje ćwiczenia z przyborem zgodnie z instrukcją,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- reaguje na sygnał słowny oraz muzyczny,

- doskonali zwinność i zręczność,

- orientuje się w schemacie własnego ciała oraz w przestrzeni,

- zna pojęcia: na, pod, za, przed, w przód, w tył, w prawo,

w lewo,

- doskonali umiejętność prawidłowej postawy ciała,

- współdziała z grupą.

 

Zabawy przy wykorzystaniu Hula- hop

Cel:

Dziecko:

- doskonali umiejętność rzutu do celu,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- współdziała w zespole,

- współtworzy miłą atmosferę podczas ćwiczeń,

- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem,

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy przy wykorzystaniu włóczki

Cel:

Dziecko:

- wyrabia umiejętności łączenia ruchu z muzyką,

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali zręczność, skoczność, szybkość, zwinność,

- kształtuje pomysłowość oraz inwencję twórczą,

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy ruchowe przy wykorzystaniu kartek papieru A4

Cel:

Dziecko:

- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,

- doskonali zręczność, skoczność, szybkość, zwinność,

- kształtuje pomysłowość oraz inwencję twórczą,

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

- współdziała w parze, zespole,

- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem,

- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.

 

Zabawy z wykorzystaniem ławeczek i woreczków

Cel

Dziecko:

- czerpie radość ze wspólnej zabawy,

- współdziała zgodnie w parze, grupie,

- wykonuje ćwiczenia z przyborami zgodnie z instrukcją,

- doskonali równowagę, zręczność, zwinność, koordynację

wzrokowo-ruchową,

- wzmacnia mięśnie swojego ciała

Data dodania: 2024-01-16 20:35:51
Data edycji: 2024-01-17 22:34:44
Ilość wyświetleń: 106
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej