ZADANIA REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU:
Zabawy z dynią
Cel:
Dziecko:
- doskonali umiejętność toczenia,
- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,
- doskonali umiejętność współpracy,
- doskonali umiejętność koncentracji i skupienia uwagi,
- doskonali precyzję ruchu,
- doskonali umiejętność świadomego napięcia i rozluźnienia
mięśni.
- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem
- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.
Zabawy przy wykorzystaniu piankowych kwadratów.
Cel:
Dziecko:
- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,
- doskonali umiejętność określania kierunków oraz orientację,
w schemacie własnego ciała,
- doskonali sprawność całego ciała,
- czerpie radość ze wspólnej zabawy,
-doskonali umiejętność skupienia.
Zabawy przy wykorzystaniu butelek plastikowych
Cel:
Dziecko:
- wykonuje ćwiczenia z przyborem zgodnie z instrukcją,
- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,
- reaguje na sygnał słowny oraz muzyczny,
- doskonali zwinność i zręczność,
- orientuje się w schemacie własnego ciała oraz w przestrzeni,
- zna pojęcia: na, pod, za, przed, w przód, w tył, w prawo,
w lewo,
- doskonali umiejętność prawidłowej postawy ciała,
- współdziała z grupą.
Zabawy przy wykorzystaniu Hula- hop
Cel:
Dziecko:
- doskonali umiejętność rzutu do celu,
- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,
- współdziała w zespole,
- współtworzy miłą atmosferę podczas ćwiczeń,
- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem,
- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.
Zabawy przy wykorzystaniu włóczki
Cel:
Dziecko:
- wyrabia umiejętności łączenia ruchu z muzyką,
- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,
- doskonali zręczność, skoczność, szybkość, zwinność,
- kształtuje pomysłowość oraz inwencję twórczą,
- czerpie radość ze wspólnej zabawy,
- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.
Zabawy ruchowe przy wykorzystaniu kartek papieru A4
Cel:
Dziecko:
- doskonali koordynację wzrokowo-ruchową,
- doskonali zręczność, skoczność, szybkość, zwinność,
- kształtuje pomysłowość oraz inwencję twórczą,
- czerpie radość ze wspólnej zabawy,
- współdziała w parze, zespole,
- doskonali umiejętność słuchania ze zrozumieniem,
- doskonali umiejętność oczekiwania na swoją kolej.
Zabawy z wykorzystaniem ławeczek i woreczków
Cel
Dziecko:
- czerpie radość ze wspólnej zabawy,
- współdziała zgodnie w parze, grupie,
- wykonuje ćwiczenia z przyborami zgodnie z instrukcją,
- doskonali równowagę, zręczność, zwinność, koordynację
wzrokowo-ruchową,
- wzmacnia mięśnie swojego ciała
07-100 Węgrów
Klonowa 4